Wsparcie techniczne

SERWIS REALIZUJE ZGŁOSZENIA OD 8:00 DO 16:00

Dział Wsparcia Technicznego ADVISOR realizuje
zgłoszenia od godz. 8:00 do godz. 16:00
od poniedziałku do piątku

Zgłoszenia serwisowe prosimy przesyłać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie lub wysłać opis problemu na e-mail serwisowy: serwis@advisor.pl


W celu uruchomienia pomocy zdalnej na prośbę Inżyniera Advisor kliknij na wybraną ikonę "Pomoc zdalna"





Serwis techniczny

Fachowe i kompletne serwisowanie komputerów oraz urządzeń peryferyjnych. Posiadamy też status Autoryzowanego Partnera POSNET.

Serwis sieciowy

Projektowanie, konfiguracja sieci komputerowych.
Sieci LAN/WLAN/WAN oparte na przełącznikach, routerach
i kontrolerach sieci pozwalają na wydajną wymianę danych.

Administracja siecią

Wdrożenie i opieka nad serwerami VMWARE i Windows Serwer.
Prace prowadzimy w oparciu o środowisko wirtualizacji.

Asysta Insert

Pomoc w zakresie instalacji, konfiguracji oraz bieżącej
obsługi programów InsERT. Tworzymy wiele rozwiązań autorskich, raporty i zestawienia.

Serwis oprogramowania

Pomoc w zakresie instalacji, konfiguracji oraz bieżącej obsługi programów m.in. Office 365.



POBIERZ Cennik Usług Serwisowych

formularz

* - pole obowiązkowe

partnerzy