Gestor Nexo

Gestor nexo  to program, dzięki któremu łatwo zbudujesz trwałe relacje ze swoimi klientami jednocześnie usprawnisz proces zarządzania pracą w firmie. Dzięki Gestorowi możesz zaoszczędzić czas oraz zwiększyć wydajność i efektywność swoich pracowników

Główne funkcje Gestor Nexo:

  • przejrzysty spis i sposób wyszukiwania danych klientów w systemie, włącznie z danymi istotnymi dla CRM
  • historia kontaktów z klientem, złożonych ofert, procesów ofertowych oraz dokumentów handlowych
  • tworzenie i wykorzystywanie zbiorów klientów
  • kompleksowa możliwość tworzenia ofert dla klientów, również wielu w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorowe generowanie
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość migracji danych z Gestora GT.
  • spis i możliwość rezerwacji firmowych zasobów np. samochodów służbowych
  • kalendarz z planem działań
  • zamiana złożonych ofert w dokumenty magazynowe i handlowe ( do tej funkcjonalności wymagana jest dodatkowa licencja na Subiekta nexo)
  • możliwość ofertowania w wielu walutach
  • możliwość zaplanowania promocji
  • wysyłanie wiadomości SMS do klientów, pracowników i kontrahentów
  • tworzenie harmonogramu działań handlowych
  • powiadomiona o zaplanowanych działaniach
  • możliwość rejestracji czasu wykonania działań
  • możliwość przesyłu informacji pomiędzy pracownikami dot. działań przy procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych
  • proste zarządzanie wiadomościami e-mail, program zawiera klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP
  • system tworzenia raportów wraz z możliwością przetwarzania ich wyników
  • możliwość ewidencji plików, np. umów

formularz kontaktowy

 

 

Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO jest rozszerzeniem podstawowej wersji Gestora nexo – zawiera on w sobie pełną funkcjonalności standardowej wersji oraz posiada wiele dodatkowych rozwiązań, które umożliwiają przystosowanie programu do indywidualnych potrzeb firmy.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera – umożliwia tworzenie własnych rozwiązań
  • Możliwość tworzenia ofert wielowariantowych
  • punkty rozszerzania – dają one możliwość rozszerzania funkcjonalności programu o własne algorytmy, takie jak własne definicje zestawów dynamicznych klientów czy też własne akcje automatyczne
  • rozszerzone pola własne z możliwością dodania własnego słownika
  • tworzenie własnych wydruków
  • tworzenie własnych raportów
  • tworzenie własnych flag do definiowania a konkretnych obszarów biznesowych
  • możliwość utworzenia dedykowanych widoków w modułach
  • tworzenie własnych ról użytkowników
  • tworzenie oddziałów;
  • możliwość wskazania wielu dostawców w danych asortymentu
  • obsługa zamienników asortymentu
  • pełna biblioteka załączników, możliwość zapisania ponad 1000

Wróć do pełnej oferty oprogramowania Insert Sprzedaż