Gestor nexo to program, dzięki któremu łatwo zbudujesz trwałe relacje ze swoimi klientami jednocześnie usprawnisz proces zarządzania pracą w firmie. Dzięki Gestorowi możesz zaoszczędzić czas oraz zwiększyć wydajność i efektywność swoich pracowników
Główne funkcje Gestor Nexo:
- przejrzysty spis i sposób wyszukiwania danych klientów w systemie, włącznie z danymi istotnymi dla CRM
- historia kontaktów z klientem, złożonych ofert, procesów ofertowych oraz dokumentów handlowych
- tworzenie i wykorzystywanie zbiorów klientów
- kompleksowa możliwość tworzenia ofert dla klientów, również wielu w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorowe generowanie
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość migracji danych z Gestora GT.
- spis i możliwość rezerwacji firmowych zasobów np. samochodów służbowych
- kalendarz z planem działań
- zamiana złożonych ofert w dokumenty magazynowe i handlowe ( do tej funkcjonalności wymagana jest dodatkowa licencja na Subiekta nexo)
- możliwość ofertowania w wielu walutach
- możliwość zaplanowania promocji
- wysyłanie wiadomości SMS do klientów, pracowników i kontrahentów
- tworzenie harmonogramu działań handlowych
- powiadomiona o zaplanowanych działaniach
- możliwość rejestracji czasu wykonania działań
- możliwość przesyłu informacji pomiędzy pracownikami dot. działań przy procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych
- proste zarządzanie wiadomościami e-mail, program zawiera klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP
- system tworzenia raportów wraz z możliwością przetwarzania ich wyników
- możliwość ewidencji plików, np. umów
Gestor nexo PRO
Gestor nexo PRO jest rozszerzeniem podstawowej wersji Gestora nexo – zawiera on w sobie pełną funkcjonalności standardowej wersji oraz posiada wiele dodatkowych rozwiązań, które umożliwiają przystosowanie programu do indywidualnych potrzeb firmy.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera – umożliwia tworzenie własnych rozwiązań
- Możliwość tworzenia ofert wielowariantowych
- punkty rozszerzania – dają one możliwość rozszerzania funkcjonalności programu o własne algorytmy, takie jak własne definicje zestawów dynamicznych klientów czy też własne akcje automatyczne
- rozszerzone pola własne z możliwością dodania własnego słownika
- tworzenie własnych wydruków
- tworzenie własnych raportów
- tworzenie własnych flag do definiowania a konkretnych obszarów biznesowych
- możliwość utworzenia dedykowanych widoków w modułach
- tworzenie własnych ról użytkowników
- tworzenie oddziałów;
- możliwość wskazania wielu dostawców w danych asortymentu
- obsługa zamienników asortymentu
- pełna biblioteka załączników, możliwość zapisania ponad 1000