fbpx

Subiekt 123

Subiekt 123 

Aplikacja Subiekt 123 to proste narzędzie do łatwego wystawiania faktur, gromadzenia informacji o twoich klientach, prowadzania kartotek towarów i usług. Jest to propozycja dla firm, które szukają intuicyjnego narzędzia do wsparcia obsługi sprzedaż, przy czym nie potrzebują funkcjonalności zarządzania magazynem.

Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest to, iż nie wymaga ono instalacji oraz wdrożenia, wystarczy sam dostęp do internetu. Subiekt 123 jest gotowy na pracę w firmach, które prowadzą działalność zwolnioną z podatku VAT oraz połączony z Serwerem Urządzeń Zewnętrznych, co pozwala na drukowanie dokumentów na drukach fiskalnych.

Subiekt 123 pulpit

Pulipt programu Subiekt 123

Program gromadzi dane dotyczące usług i towarów w twojej firmie. Wystarczy wprowadzić nazwę oraz cenę. Przypisanie do poszczególnych grup ułatwi zarządzanie produktami, które twoja firma ma w swoim asortymencie.

Subiekt 123 - najważniejsze możliwości

 

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
    z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

Subiekt 123 umów się na prezentacje

Subiekt 123 - najważniejsze cechy

 

  • Informacje o klientach masz zawsze pod ręką. Łatwo możesz ich dodawać, edytować i usuwać. Dla Twojej wygody możesz szybko pobrać dane klienta z bazy GUS – w ten sposób możesz szybko znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.
  • Dane teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu, opis klienta – to tylko niektóre informacje, które dostarczy Ci Subiekt 123 w Twojej codziennej pracy.
  • Aplikacja przechowa dla Ciebie także dane dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz. Wprowadzasz nazwę, cenę – i gotowe!
  • Kontroluj swój biznes. Aplikacja pozwala na generowanie zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów, sprzedaż według produktów i płatności nierozliczone. Zestawienia można eksportować do pliku CSV i PDF.
  • Subiekt 123 zapewnia wsparcie zarówno dla firm sprzedających na rzecz jednostek samorządu terytorialnego  (JST), jak również tych, które reprezentują JST.
  • Firmy sprzedające na rzecz JST mogą bez problemu ustawić różnego nabywcę i odbiorcę na wystawianym dokumencie.
  • Gdy reprezentujesz JST, na fakturach jako sprzedawcę możesz ustawić nadrzędną jednostkę samorządową, a Twoja firma będzie widniała jako wystawca.

Subiekt 123 - licencjonowanie

InsERT GT

Licencja umożliwia udostępnienie Subiekta 123 stu klientom, jednak nie większej grupie, niż łączna liczba podmiotów zarejestrowanych w używanych przez biuro programach Rachmistrz GT i Rewizor GT.

InsERT nexo

Biuro rachunkowe może udostępnić Subiekta 123 w wersji podstawowej bezpłatnie wszystkim klientom, których obsługuje z wykorzystaniem programów linii InsERT nexo.

baner kontakt