Subiekt GT

Subiekt GT to innowacyjne oprogramowanie sprzedażowe, które zostało stworzone dla firmy, które potrzebują skutecznego narzędzia ułatwiającego działania firmowego działu handlowego, sklepu czy też punktu usługowego.

Dzięki rozwiniętej funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjności obsługi, Subiekt GT zdaję egzamin w każdej sytuacji. Dzięki temu program Subiekt to w Polsce najpopularniejsze oprogramowanie wspomagające działania handlowe.

Subiekt GT wyróżnia szybkość i sprawność systemu. Posiada on prosty interfejs, dzięki czemu jest przyjazny dla użytkowników. Zachowując prostotę obsługi, daję on możliwość indywidualnej konfiguracji.

Jakie możliwości ma Subiekt GT?

  • kompleksowa obsługa każdego rodzaju dokumentów handlowych i magazynowych
  • możliwość tworzenia kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM, opcja ustawiania rubryk z dodatkowymi informacjami
  • tworzenie kartoteki usług, towarów,
  • całkowity podział dokumentów magazynowych i handlowych,
  • rejestracja zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami Gestor GT;
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
  • pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur na podstawie dokumentów WZ oraz automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury
  • rejestracja przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej
  • kompleksowa obsługa rachunków bankowych wraz z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu
  • kompleksowa obsługa rozrachunków, również rozrachunków wielowalutowych
  • mnogość różnorodnych zestawień, raportów i analiz;
  • opcja tworzenia własnych raportów;
  • obszerna obsługa urządzeń zewnętrznych takich jak drukarki fiskalne, kasy fiskalne, czytniki kodów paskowych, wagi etykietujące,

Dla firm, które nie potrzebują obsługi magazynu, proponujemy rozwiązanie MikroSubiekt

formularz kontaktowy

 

Subiekt GT Sfera

Sfera to dodatek, który umożliwia rozszerzenie systemu sprzedaży. Wśród dodatkowych funkcjonalności należy wymienić min.:

  • możliwość wystawiania seryjnych faktur
  • obsługę zamówień złożonych przez sklep internetowy
  • grupowe drukowanie oraz usuwanie

Zakup Sfery daje możliwość utworzenia rozszerzeń według Państwa pomysłu, łącznie z takimi, które zintegrują posiadane dotychczas systemu.
Należy pamiętać, iż aby korzystać z funkcjonalności Sfery, należy posiadać licencję Subiekt GT.

Zachęcamy do kontaktu z naszymi doświadczonymi pracownikami działu InsERT, którzy nie tylko pomogą dobrać dla Państwa odpowiednie rozwiązania, ale również je wdrożą i skonfigurują.

Zapoznaj się z pełną ofertą oprogramowania InsERT  Sprzedaż!