Sello - do czego służy?
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.
Umożliwia on szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.
System Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.
Czym jest Strefa Sello?
Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy.
Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.
Najważniejsze funkcje Sello:
- obsługa serwisów z rodziny Allegro: Allegro.pl, Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu;
- obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej;
- możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu;
- obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych;
- łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom;
- zbiorcze wystawianie aukcji;
- przeliczanie transakcji na inną walutę;
- zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe;
- przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej;
- możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi;
- jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych;
- automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki;
- możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki;
- pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji;
- możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych;
- automatyczne wysyłanie i odbieranie danych;
- współpraca z Subiektem GT (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z Subiekta GT do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży w Subiekcie GT);
- przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki;
- reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości;
- udostępnienie internetowych stron transakcji w Strefie Sello, dzięki którym klient może sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz wprowadzić do niego zmiany;
- szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji;
- notatki do aukcji;
- ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych:
- notatki dla transakcji i paczek możliwe do przenoszenia na wydruki oraz dokumenty w Subiekcie GT;
- wbudowany edytor wydruków.